zaterdag 10 december , 19.30 u "Volharding" & Charming Three, Maranathakerk Rhoon

01-12-2016 14:06

Kerstconcert muziekvereniging "Volharding" op zaterdag 10 december 2016  aanvang 19.30 uur; Maranathakerk, Kleidijk 2,  Rhoon.  Toegang  5,00 euro  (kinderen gratis) donateurs op vertoon van hun uitnodiging.  Met medewerking van de AMVgroep, Jeugdorkest, en Fanfareorkest van muziekvereniging "Volharding" en vocalgroup "Charming Three" .  De AMV-groep en het Jeugdorkest gaan onderleiding van docente Jorine van Veelen samen met het 'grote' Fanfareorkest onder leiding van dirigent Martijn van Tent een sfeervolle programma van Kerstmelodieen, en populaire Christmas-songs laten horen en zien. Charming Three ; Cici Isenia, Jorine van Veelen, Karen Bonkes en gitarist Casper Draak zijn de rode draad door deze avond, ze zingen zowel samen met het fanfareorkest en als vocalgroup.  De drie meiden hebben elkaar in 2012 ontmoet bij Codarts, het conservatorium in Rotterdam. Zij volgden allen de studie 'Docent Muziek' , ze traden op in allerleli verschillende settingen, van een gezellig huiskamerconcert tor een grotere set voor de opening van het nieuwe Centraal Station in Rotterdam . Het idee om een band te vormen kwam in 2015 toen Casper draak de meiden ging begeleiden op gitaar, sindsdien is het viertal bezig geweest om bekende nummers een eigen muzikale draai te geven en deze nummers op te nemen, en ook 'live' optredens te geven zoals op de avond van 10 december a.s.

Programma;

-Little Christmas Piece   -   orkest

-Little Drummer Boy      - Charming Three

-Eventjes Kerstmis,  Dinchtbij de Kerstboom,  Koetjes in het stalletje  - AMV groep

-Stille nacht  -  AMV- + Jeugdorkest

-Give Us Peace (Donna Nobis Pacem) -  orkest

-Mary did you know   -  Charming Three

- Midden in de Winternacht -  Jeugdorkest met samenzang

- Conquest of Paradise / Vangelis -  orkest

- the Christmas Song -  Charming Three

- a Swinkling Christmas  -  orkest = Charming Three

p a u z e

- Hymn of Brotherhood  - orkest

- Simply Christmas  - jeugdorkest + fanfareorkest

I. Mary;s Boy Child

II.  Hark! The Angels Sing

III. Silent Night

IV.  Jingle Bells

- Silent Night / O Holy Night  - Charming Three

- Chariots of Fire / Vangelis -  orkest

- Let it go  - Kerstmaaaadley -  Jeugdorkest

- Jingle Bell Rock  -  orkest + Charming Three

- Santa Claus is Comin' to Town  -  orkest

- All I want for Christmas is You - orkest + Charming Three   (programma   wijzigingen voorbehouden)

U bent allen van harte welkom om onze sfeervolle Christmasparty mee te maken, graag tot ziens.